30.12.2009

Baby steps...Aapun eka blogiteksti!

Nonni! Nyt Aapulla on sitten ihka oma blogi! On tätä jo pitkään pähkäiltykin ja joululoman (ja mahdollisen tylsyyden) innoittamana päätin koittaa onnistuuko blogin väsääminen tällaiselta ei-niin-tietokoneiden-ystävältä...vielä en ainakaan ole ylitsepääsemättömiin ongelmiin törmännyt!

Blogissa mun ois tarkotus kirjotella lähinnä käsitöistä, jotka täyttää suurelta osin mun vapaa-aikaa...tarkotus ois käsitöiden lisäksi kirjotella mun elämästä, opiskelusta, kunnonkohotusprojektista, laihduttamisesta sekä kaikesta, mikä jotenkin koskettaa mua ja mun elämää. Ensin mun oli tarkotus tehdä täysin käsityöblogi, mutta sitten ajattelin, että se kuitenkin rönsyilis, niin parempi alottaa rehellisesti vaan sillä, että rönsyä tulossa :)

Vähän musta, eli Aapusta. Olen siis 21-vuotias opiskelija, vaimo, tytär, sisko, lapsenlapsi, kummitäti, täti, käsityöaddikti, bloggari, perfektionisti, wannabe-kodinhengetär sekä paljon muita asioita, joita ehkä blogiani seuraamalla saat selville ;)

Toivottavasti tekstissä on jotain päätä ja häntää, sillä vähän on ajatukset narikassa...olen koko päivän neulonut itselleni pipoa, siitä kuvaa sitten hieman myöhemmin...nyt hieman vielä tutustumaan bloggailun ihmeelliseen maailmaan...:)

0 kommenttia:

Lähetä kommentti